خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اماکن عمومی شهر بیدخت گناباد روزانه ضد عفونی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۴۴۳

شهردار بیدخت از سمپاشی و ضد عفونی اماکن عمومی، معابر و خیابانهای اصلی شهر بیدخت خبر داد و گفت: شهر بیدخت از یک هفته گذشته هر روز ضدعفونی می شود.

محمد میر بیدختی در گفتگو با خبر نگار ایلنا در گناباد گفت: 4 دستگاه ماشین سمپاش و چند دستگاه سمپاش انفرادی برای این عملیات اختصاص یافته و حدود 20 نفر از عوامل و نیرو های شهرداری با همکاری جوانان محبان الرضا( ع )و شر کت خدماتی آینده اندیشان بکار گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح که از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان ویروس‌کرونا ادامه خواهد داشت تمام هسته‌های عمومی شهر بیدخت ضد عفونی و کلریده می شود.

میر بیدختی یاد آور شد :پارکینگ شهرداری،سرویس های بهداشتی، مساجد واقع در پارک‌ها و میادین، پارک‌ها، لوازم بازی و ورزشی پارک‌ها، نیمکت های عمومی، عابر بانک‌ها، پیاده روها، پیاده روهای اصناف حاشیه جاده سنتو، جایگاهای سوخت رسانی (پمپ بنزین و جایگاه cNG) و محل های پر رفت و آمد هر شب ضدعفونی می‌شود.

وی گفت : این طرح در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و با مواد ضد عفونی کننده مورد تایید شبکه بهداشت اجرا می شود.

شهردار بیدخت گفت: بیش از 80 درصد از مساله مبارزه با ویروس کرونا  به رعایت کردن بهداشت فردی بر می گردد و از شهروندان درخواست داریم با رعایت کردن بهداشت فردی در این تعطیلات در منازل خود بمانند و از رفت و آمدن به مکانهای پر جمعیت مخصوصا بازار ها خود داری کنند و تا حد امکان از سفر های غیر ضروری اجتناب پذیرند.

وی در پایان از تمام کسانی که در این طرح شهرداری را یار کرده مخصوصا کشاورزان که خودروهای سمپاش را در اختیار شهرداری قرار داده اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز