خبرگزاری کار ایران

با هدف جلوگیری از شیوع کرونا؛

قرارگاه رسانه ای مبارزه با کرونا در استان سمنان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۳۹۲

سخنگوی استاندار سمنان از ایجاد قرارگاه رسانه ای مبارزه با کرونا در استان سمنان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و هوشیار کردن شهروندان مهمترین وظیفه خبرنگاران در این برهه حساس است.

به گزارش ایلنا،حجت الله یحیایی گفت : قرارگاه رسانه ای مبارزه با کرونا با هدف مبارزه با ویروس نوپدید و استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه ها و خبرنگاران برای نخستین بار جمعه شب به صورت مجازی و با حضور کلیه خبرنگاران سراسر استان سمنان تشکیل جلسه داد .

وی گفت : این روزها نقش رسانه و حساسیت کاری اصحاب رسانه بیش از پیش احساس می‌شود و ضرورت دارد ضمن انتقال اخبار صحیح به شهروندان آموزش دهیم که از خانه تا حد امکان خارج نشوند. 

مصوبات نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان ( فضای مجازی)

وی تصریح کرد: نصب الزامی بنر از سوی ادارات با محتوای« کرونا در کمین است در خانه بمانید»، انتشار اخبار و محتوای تولید شده در فضای عمومی گروه با هدف استفاده و انتشار حداکثری و اعلام آمار مبتلایان و بهبود یافتگان بصورت شهرستانی از جمله مصوبات اولین جلسه غیر حضوری قرارگاه رسانه ای مبارزه با کرونا در سمنان بود .

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در سمنان بیان کرد: پخش زنده ارتباط روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در اینستاگرام، تولید پوسترهای دیجیتال با موضوع اطلاع رسانی و هشدارهای بهداشتی و تولید محتوا در اینستاگرام توسط خبرنگار خبرگزاری ایلنا در دستورکار قرارگاه رسانه مبارزه با کرونا سمنان قرار گرفت. 

وی درج و باز نشر اخبار و محتوای تولید شده توسط خبرگزاری تسنیم ، کانال میامی نیوز، مهر ، بازار، الزام روابط‌عمومی دستگاه‌های درگیر در سراسر استان به پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مصوبات و آخرین اخبار از طریق مراجع واحد از دیگر مصوبات این جلسه غیر حضوری بود .

یحیایی ضمن پایش تمامی مسیرهای ورودی وخروجی استان و اطلاع رسانی جاده ای، فرهنگ سازی برای درخانه ماندن مردم و توجه جدی به کرونا یادآور شد: انتشار اخبار با جهت بخشی امید افزایی و ایجاد نشاط برای خانواده ها از جمله موارد مصوب این جلسه بود.

سخنگوی استانداری سمنان در پایان با تاکید بر آموزش جدی و همه جانبه جامعه هدف بویژه کارگران فصلی گفت : ارائه هشدار به مردم به منظور ماندن در منازل ، با استفاده از خودروها و بلندگوهای سیار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز