خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۲۰۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به واحدهای سیل زده گلستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۳۷۶

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۲۰۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به واحدهای سیل زده گلستان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسینی گفت: در سیل انتهای سال ۹۷ و ابتدای امسال، حدود ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی در گلستان دچار خسارت شد که از این تعداد هفت هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند احداث مجدد و بقیه تعمیری بود.

وی با بیان اینکه تاکنون عملیات تعمیر همه واحدهای خسارت دیده (۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد مسکونی)، به پایان رسیده است، افزود: عملیات احداث بخش قابل ملاحظه‌ای از واحدهای احداثی هم به اتمام رسیده و یا مراحل احداث خود را می‌گذراند.

حسینی از پرداخت ۲۰۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده خبرداد داد و گفت: همچنین تاکنون ۵۷۵ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و یا تعمیراتی به این افراد پرداخت شده است.

وی با اشاره به روند ساخت و ساز در مناطق سیل زده استان، اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و ۶۴۱ واحد پی کنی شده و عملیات اجرای فونداسیون هفت هزار و ۳۲۳ واحد هم به پایان رسیده است.

حسینی بیان کرد: همچنین عملیات اجرای اسکلت هفت هزار و ۹۲ واحد تمام شده و پنج هزار و ۲۱۲ واحد هم در مرحله دیوارچینی است.

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن گلستان همچنین از توزیع رایگان ۵۴ هزار تن سیمان بین سیل زدگان خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز