خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری یزد خبر داد:

لغو دادگاه‌ها و وقت رسیدگی به پرونده‌های قضایی یزد تا پایان سال/ تشکیل دادگاه ها در اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۲۷۸

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تمامی اوقات رسیدگی پرونده های محاکم قضایی استان یزد تا پایان اسفند ۹۸ ابطال و لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی دهشیری با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت این استان در ابتلا و شیوع ویروس اظهار داشت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش تراکم و تردد جمعیت به دستگاه قضایی استان یزد، اوقات رسیدگی محاکم قضایی، تا پایان اسفند ۹۸ لغو شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد ادامه داد: بر اساس اجرای بند ۳ بخشنامه معاون اول قوه قضاییه و ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان، در شرایط فعلی تصمیم بر لغو دادگاه ها و وقت رسیدگی به پرونده های قضایی گرفتیم تا سلامت مردم و جامعه به مخاطره نیفتد.

وی افزود: از وکلای دادگستری و موکلان آنها و اصحاب پرونده خواهشمند است تا مهار و کنترل این ویروس بی رحم از مراجعه غیر ضروری به دادگستری یزد اجتناب کنند و مسئولان مقابله با این ویروس را یاری دهند.

غلامعلی دهشیری تصریح کرد: تعیین اوقات تجدید شده به اردیبهشت ماه موکول و از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی به اطلاع اصحاب دعوی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: راجع به اوقات فروردین ماه با توجه به شرایط و وضعیت کنترل ویروس، متعاقبا تاپایان سال اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز