خبرگزاری کار ایران

به رغم گسترش دامنه انتشار ویروس کرونا در سراسر کشور ؛

ساعت کاری ادارات هرمزگان به روال عادی برگشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۲۲۲

در حالی که ویروس کرونا در تمامی استا‌ن‌های کشور منتشر شده و روزانه شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان هستیم، معاون توسعه مدیریت و منابع استان هرمزگان با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا کشور از عادی شدن ساعات اداری کشور همزمان با سایر استان ها خبر می دهد. تصمیمی که جز گسترش دامنه انتشار ویروس کرونا بین مردم عایدی دیگری برای کشور ندارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تزرجی در ادامه خاطر نشان کرد :ساعات اداری از امروز -شنبه ۱۷ اسفندماه- از ساعت۷ صبح تا ۱۴:۳۰ اعلام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استان هرمزگان اظهار داشت: بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه ادارات و دستگاه های اجرایی در سراسر استان از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اشاره کرد: همه دستگاه‌ها، موظفند برابر روال عادی و مطابق برنامه قانونی قبلی به خدمت رسانی به مردم و مراجعان اهتمام کنند.

شیبانی تزرجی تاکید کرد: برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه‌ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز