خبرگزاری کار ایران

قربانی نماینده جدید تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان شد/ شادنوش: برای خدمت در سنگری ملی فراخوانده شده ام

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۹۸

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدحسین قربانی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت برای مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محمدحسین قربانی

نائب رییس محترم کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی

با سلام؛

با توجه به تجارب ارزنده و آشنایی به مسایل منطقه، بدینوسیله به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در استان گیلان جهت مدیریت بیماری کرونا منصوب می شوید. امید است با لطف پروردگار، همراهی استاندار محترم، رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، سازمان های مردم نهاد و دیگر عوامل موثر در حل و فصل امور موفق باشید. بدیهی است معاونین و مدیران ستادی آماده همکاری بی دریغ با حضرتعالی خواهند بود.

توفیق آن برادر ارجمند  را از خداوند بزرگ مسئلت دارم

دکتر سعید نمکی

وزیر بهداشت و رییس ستاد ملی بیماری کرونا

پیش از این، طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، مهدی شادنوش نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت برای مدیریت بیماری کرونا در گیلان منصوب شده بود. 

شادنوش امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اینک که به‌عنوان سرباز وطن برای خدمت در سنگری ملی فراخوانده شده‌ام مردم خوب و نجیب سرزمین سرسبز گیلان را به خدای مهربان می سپارم.

وی خاطرنشان کرده است:مردم خوب گیلان مطمئن باشند که همکاران پرتلاشم در مدت زمان گذشته در یک حرکت خارق العاده جهادی و شبانه روزی بیش از توانشان حتی بیش از آنچه که می شد انجام دادند، قدرشان را بدانیم و دعاگوی راه پر مخاطره شان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز