خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از ویروس کرونا؛

پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیر رسمی استان قزوین تا اطلاع بعدی ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۸۸

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از ابلاغ ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی و نیمه‌رسمی استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان و حفظ سلامت شهروندان پذیرش مسافر در تمامی واحدهای اقامتی غیر رسمی و نیمه‌رسمی استان اعم از مدارس، خانه‌های معلم، سراهای ورزش، مهمان‌سراهای ادارات، خانه مسافرها، زائرسراها و ... تا اطلاع ثانوی ممنوع شد و ضمن لغو رزروهای قبلی باید پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی به طور کامل در این واحدها رعایت شود.

خزائلی اظهار کرد: همچنین پیرو مصوبه کمیته فضاهای گردشگری و ورزشی استان ایجاد کمپ‌های مسافرتی و برپایی چادر در محیط پارک‌ها و فضاهای عمومی ممنوع اعلام شد.

وی یادآور شد: استان قزوین همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در همه ایام سال به ویژه ایام نوروز بوده که با اجرای تمهیدات پیشگیرانه لازم وغلبه براین ویروس دوباره پذیرای همه گردشگران از سراسر کشور و کشورهای خارجی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز