خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۸۱ نفر رسید/ ترخیص و بهبودی 5 درصد از مبتلایان

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۶۷

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۸۱ نفر خبر داد و گفت :طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد جدید به افراد مبتلا به کرونا در این استان افزوده شده است.

به گزارش ایلنا ، عبدالرسول همتی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش نشده است، افزود: هم اکنون ۵۷درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۳۸درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ۸۰درصد از مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به شیراز و ۲۰درصد مابقی از شهرستان های استان فارس هستند.

 وی اعلام کرد: موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، خرم بید، استهبان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین و کوار نیز مشاهده شده است.

دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن پرهیز از توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز