خبرگزاری کار ایران

وحیدی مطرح کرد:

نظارت ویژه بر نانوایی‌های تربت جام وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۸۷

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت جام گفت: با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از شیوع بیماری های ویروسی به ویژه کرونا که بهداشت عمومی مردم در خطر است، برنامه ها و بازرسی های ویژه ای از صنوف خاص داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، محمدرضا وحیدی در این خصوص ادامه داد: نانوایی‌ها یکی از محل‌هایی است که احتمال انتقال ویروس وجود دارد و مستقیم با سلامت مردم سرو کار دارد و باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شود.

وی افزود: به همین منظور بازرسین ویژه ای برای نظارت بر این موضوع گذاشتیم و هر روزه صبح و بعدازظهر با حضور بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی این نظارت‌ها به صورت مرتب انجام می شود و نکات لازم یادآوری و با تخلف های احتمالی به صورت شدید برخورد می شود.

رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام خاطرنشان کرد: طی بازرسی های انجام شده نانوایی های تربت جام اصول بهداشتی را رعایت می کنند و مورد خاص و جدی ای نداریم .

وی گفت: مردم در خصوص شیوع ویروس و نظارت ها نگران نباشند، نظارت ها به صورت مرتب انجام می‌شود و اگر همشهریان تخلفی مشاهده کردند می توانند با شماره تلفن ۵۲۵۲۳۲۶۶ تخلف های احتمالی را به ما گزارش دهند یا با شماره ۱۹۰ موارد بهداشتی را به دانشکده علوم پزشکی اعلام کرده و مطمئن باشند شکایت آنها در اسرع وقت رسیدگی و با افراد خاطی و متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز