خبرگزاری کار ایران

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس با آغاز سال جدید/ ممنوع بودن سفر به برخی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۷۸

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به افزایش نرخ سالانه بلیط اتوبوس، با آغاز نوروز این افزایش قیمت اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی مدقالچی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیش فروش نوروزی بلیط اتوبوس از 12 اسفند امسال به صورت اینترنتی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان طرح به سایت مراجعه و بلیط خود را تهیه کنند، افزود: ضروری است مردم از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند.

این مسئول از افزایش نرخ بلیط اتوبوس در کشور همزمان با آغاز نوروز خبرداد و گفت: این افزایش 20 درصدی خواهد بود.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: هر ساله با آغاز سفرهای برون شهری نوروز قیمت بلیط بر اساس نرخ تورم افزایش می‌یابد.

مدقالچی بیان داشت: با آغاز طرح نوروزی این افزایش اعمال و تا نوروز 1400 ادامه خواهد داشت.

وی دلیل افزایش قیمت بلیط در نوروز را خالی برگشتن مسیر برگشت اتوبوس‌ها عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب شده تا افزایش قیمت در نوروز اعمال شود.

این مسئول از ممنوع بودن سفر به برخی استان‌های کشور از جمله گیلان و اصفهان خبرداد و گفت: استان تابع تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونای استان و وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز