خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

تعداد موارد مثبت کرونا در کرمان به ۱۸ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۸۵۵

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به به مثبت شدن تست کرونای سه نفر دیگر در کرمان گفت: در حال حاضر تعداد موارد مثبت کرونا در استان به ۱۸ نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا، مهدی شفیعی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تست کرونای سه نفر دیگر در استان کرمان مثبت شده است که بر این اساس ۱۸ نفر مبتلا به کرونا در کرمان داریم.

وی گفت: از سه مورد مبتلای جدید یک نفر در بم، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در شهر بابک بستری هستند.

شفیعی عنوان کرد: یکی از این افراد مرد ۲۳ ساله اهل شهرستان بم است؛ او سابقه سفر به یکی از استان‌های با شیوع بالا داشته ضمن اینکه در ستادهای انتخاباتی هم فعال بوده است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مورد دیگر را مرد ۴۴ ساله در شهرستان رفسنجان ذکر و تصریح کرد: این فرد هفته گذشته به یکی از استان‌های دیگر سفر کرده است.

وی عنوان کرد: سومین مورد هم یک مرد سالمند از شهرستان شهربابک است که به یکی از شهرهای با شیوع بالا سفر داشته است؛ این فرد هم در ستادها انتخاباتی فعالیت داشته است.

شفیعی گفت: از مجموع ۱۸ نفر مبتلا به کرونای استان کرمان دو نفر بهبود پیدا کرده اند، یک نفر در آی سی یو و مابقی در بخش تنفسی معمولی بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز