خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

عید امسال از پذیرش مسافران نوروزی معذوریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۸۵۴

استاندار همدان گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا در ایام نوروز از پذیرش مسافر و گردشگر در استان همدان معذوریم.

به‌گزارش ایلنا، سیدسعید شاهرخی عصر پنجشنبه در چهارمین ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در همدان با تاکید بر اینکه باید از سفر به استان همدان خودداری شود، گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا، در ایام نوروز از پذیرش مسافر و گردشگر در استان همدان معذوریم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه هیچگونه اسکانی در استان همدان نداریم، گفت: مهمانسراهای ادارات، مدارس و ستاد اسکان استان و خانه مسافرها از پذیرش مسافر ممنوع هستند.

وی با بیان اینکه کاهش ساعت کار ادارات استان همدان تا ۲۲ اسفند تمدید می‌شود، گفت: مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان همدان تا پایان سال تعطیل هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه مهمانسرای هیچ دستگاه دولتی به هیچ عنوان نباید فعال باشد، گفت: هیچ یک از ستادهای اسکان دولتی ازجمله آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری نباید فعال شوند.

شاهرخی با بیان اینکه موزه‌های استان همدان و آرامگاه بوعلی سینا تعطیل هستند و تمامی تصمیمات به خاطر سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا در استان همدان گرفته شده است، گفت: مردم، جمعه آخر سال به باغ بهشت نروند.

وی با بیان اینکه کادر اداری آموزشگاه‌ها به ترتیبی که وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرده و همچنین آئین‌نامه آموزش و پرورش استان باید طبق برنامه ابلاغی حضور داشته باشند، گفت: هرگونه خروج از محل مأموریت، تحت هر عنوانی اعم از مأموریت اداری یا مرخصی معاونان استاندار، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران کل ستادی استانداری همدان ممنوع است.

استاندار همدان افزود: مسئول تهیه، توزیع و نظارت بر اقلام مورد نیاز بهداشتی در استان سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز