خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به ایلنا خبرداد:

بستری 26 بیمار مثبت قطعی کرونایی در مراکز درمانی اردبیل / 5 نفر فوت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۸۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 26 بیمار مثبت قطعی کرونایی در مراکز درمانی این استان خبرداد و گفت: تاکنون 5 بیمار براثر ویروس کرونا فوت کردند.

قدرت اخوان اکبری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: درحال حاضر ۱۲۳ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بوده و متاسفانه تاکنون ۵ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در سطح استان فوت کرده اند.

وی اظهار داشت: ۲۶ بیمار مثبت قطعی در حال حاضر در مراکز درمانی استان بستری هستند که قطعا در طی روزهای آینده این تعداد افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: مهمترین ابزار در مقابله با کرونا، پیشگیری و آموزش و توجه به هشدارهای داده شده است.

اخوان اکبری بیان داشت: مردم باید به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توجه کنند چرا که این بیماری کاملا جدی است و اگر مراقبت های لازم انجام نگیرد بیماری تشدید پیدا می کند.

وی تاکید کرد: بدلیل شیوع بالای این بیماری در طی روزهای آینده، مردم استان سعی کنند در دو هفته آینده بیشتر در منزل بمانند، از سفرهای برون شهری بخصوص به استان گیلان جدا خودداری کرده و از حضور در تجمع ها و اماکن پرتردد مثل مراکز خرید پرهیز کنند، تردد داخل شهری باید به حداقل برسد، دستهایشان را مکرر با آب و صابون شسته و در صورت مشاهده علائم بیماری در خود یا دیگران سریعا به پزشک مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز