خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان:

قزوین در ارائه خدمات درمانی عملکرد مطلوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۶۱۲

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: استان قزوین توانسته خدمات به موقع و سریع بهداشتی و درمانی را ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت اله مهدیخانی در بازدید از بخش‌های مراقبت‌های ویژه و عفونی مردان و زنان بیمارستان ولایت قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور و به تبع آن استان قزوین و نحوه سرایت سریع و احتمال شیوع بالای بیماری کرونا، خدمات به موقع و سریع بهداشتی و درمانی در راس اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه در راستای کنترل و مدیریت این بحران قرار دارند.

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: تمامی امکانات موجود در استان در خدمت ستاد مقابله با بحران کرونا قرار دارد تا بتوان با اقدامات پیشگیرانه جلوی شیوع بیشتر این ویروس را در جامعه گرفت.

مهدیخانی ادامه داد: اداره کل مدیریت بحران استان در این راستا بیمارستان صحرایی ۴۵ تختخوابی فوق مجهز خود را در شهر قزوین برای کنترل شرایط اضطراری برپا کرده است.

این مسئول ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان برای مداوای بیماران کرونایی، گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی از سر اخلاص و با تمام وجود در خط مقدم خدمات رسانی شبانه روزی به هموطنان قرار دارند و مسئولان و مردم، قدردان و سپاسگزار روحیه فداکارانه و ایثارگرانه آنها خواهند بود.

مدیر کل مدیریت بحران استان در پایان از عموم مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و بهداشت فردی و عمومی در کنترل شیوع بیماری کرونا در جامعه با دستگاه‌های متولی همکاری نمایند.

تاکنون ۸۰ نفر از شهروندان قزوین به بیماری کرونا مبتلا شده، هفت نفر فوت کرده و ۲۷۰ نفر به دلیل مشکل حاد تنفسی در بیمارستان بستری شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز