خبرگزاری کار ایران

استقرار تیم‌های غربالگری ویروس کرونا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۲۰

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تیم‌های غربالگری ویروس کرونا در مبادی ورودی، راه آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه این کلانشهر مستقر شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد جعفر صادقی در این خصوص افزود: این تیم‌ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور شناسایی بیماران مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: یک تیم غربالگری در ایستگاه راه آهن مشهد و همچنین یک تیم دیگر با همکاری هلال احمر در پایانه مسافربری استقرار یافته و مسافران ورودی را غربالگری می‌کند.  

وی گفت: بوستان‌ها و مکان های عمومی نیز توسط شهرداری این شهر ضدعفونی می‌شود و به علت امکان انتقال بیماری، اجازه استفاده از وسایل ورزشی در بوستان‌ها داده نمی‌شود.

از ۳۰ بهمن ماه گذشته تا صبح روز ١٣ اسفند ماه تعداد کل بیماران بستری مبتلا به سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی ۸۷۲ نفر بوده که ۴۲۳ نفر آنان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

همچنین تا تاریخ یاد شده  ۲۸۸ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در خراسان رضوی بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیش از این از قطعی شدن ابتلای ۲۹ نفر به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی خبر داده و گفته بود: تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز