خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی یزد:

بیش از 75 درصد از تصادفات درون شهری است

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۲۳۰

فرمانده انتظامی استان، گفت: آمار تصادفات که شامل فوتی، جرحی و قطع عضو است برای خانواده ها و جامعه مشکلاتی را به بار می آورد که باید همه ما جدی‌تر از گذشته به این موضوع ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه شورای شهر یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تصادفات معضلی است که مردم را درگیر خود کرده و باید با همفکری و همکاری بیشتر، مشکلات شهروندان در حوزه ترافیک را کاهش دهیم.

رئیس پلیس استان یزد تصریح کرد: آمار تصادفات که شامل فوتی، جرحی و قطع عضو است برای خانواده ها و جامعه مشکلاتی را به بار می آورد که باید همه ما جدی تر از گذشته به این موضوع ورود پیدا کنم.

میرحیدری گفت: مطالبه پلیس از ادارات و سازمان ها در خصوص تصادفات؛ برای حفظ جان مردم، تامین و حفظ سلامت روحی و روانی شهروندان است؛ پس انتظار داریم مسئله تصادفات و اقدامات عمرانی سطح شهر در اولویت کاری قرار گیرد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه بیش از 75 درصد تصادفات درون شهری استان در شهر یزد رخ می دهد، افزود: سازمان های مربوطه باید با جدیت بیش از پیش برای رفع اشکالات مهندسی در خصوص رفع گره های ترافیکی شهر یزد اقدام کنند.

ناجا خط مقدم ورود به مسائل و مشکلات جامعه است

رئیس شوارای شهر یزد ضمن اشاره به اقدامات موثر ناجا در سطح جامعه خاطرنشان کرد: ناجا خط مقدم ورود به مسائل و مشکلات جامعه است.

غلامعلی سفید توجه به سلامت مردم را از مهمترین اولویت های شورای شهر و شهرداری بیان کرد و گفت: در این خصوص مهمترین کار توجه به موضوع ترافیک شهری است چراکه این مهم به سلامت مردم برمی گردد.

رئیس شورای شهر یزد تصریح کرد: ترافیک یک موضوع فرهنگی است پس باید برای رفع این معضل، اقدامات فرهنگی به کمک اقدامات و عوامل فیزیکی بیاید.

مهندس سفید افزود: تمامی عوامل فیزیکی و بازدارنده باید عاملی باشد تا مردم به فرهنگ ترافیک و رعایت آن روی بیاورند.

وی در خاتمه تصریح کرد: شورای شهر با آغوش باز در خدمت پلیس راهور استان است تا با کمک و همکاری بیش از پیش این دو سازمان؛ شاهد کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز