خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تاکید کرد ؛

ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۲۰۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بر ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برای حفظ صیانت از نیروی ارزشمند کار تاکید کرد.

میراحد حسینی در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد:با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان اقدامات و توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا انجام گرفته است.

وی افزود: جلسات هیات‌های تشخیص و حل اختلاف تا آخر هفته متوقف و تدابیر و برنامه ریزی‌های لازم با اطلاع رسانی به ذی‌نفعان انجام گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: با هماهنگی مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار در جهت ارسال پیام‌های بهداشتی و مراقبتی در جهت پیشگیری و مقابله با انتقال ویروس کرونا در جامعه کارگری به‌عمل آمده و این مرکر آماده برگزاری هرگونه کارگاه آموزشی برای مسئولان ایمنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی صنعتی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین بهداشت و حفاظت فردی مناسب برای کارگران اقدامات و توجه های لازم به مسئولان خانه‌های بهداشت کارگری برای نظارت بر کارگاه‌ها و تامین وسایل حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کارفرمایان ابلاغ شده است. 

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همراهی هم بتوانیم با مقابله اصولی با این ویروس، شادابی و نشاط را به جامعه کار و تولید به ارمغان بیاوریم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز