خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی جهاد کشاورزی استان:

81 طرح کشاورزی در قزوین تسهیلات دریافت می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۸۰

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استا ن قزوین گفت: ۸۱ طرح کشاورزی در استان قزوین جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمید رضا تبسمی اظهار کرد: توسعه و تقویت کشت گلخانه ای یکی از اولویت های دولت به شمار می رود و با ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران این بخش کمک می شود.

 معاون اقتصادی  جهاد کشاورزی استان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بودجه مصوب شده است.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای ۸۱ طرح کشاورزی به بانکهای عامل معرفی شده است.

به گفته تبسمی،واحدهای گلخانه‌ای با هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات بخش کشاورزی قزوین را در سال جاری دریافت کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: رسته های فعالیت طرح های کشاورزی که تسهیلات به آنها اختصاص می یابد شامل تولید محصولات گلخانه ای، گیاهان دارویی، شیلات و آبزیان، دامپروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

معاون اقتصادی  جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه بانک های کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک عامل این تسهیلات هستند، افزود: با جذب این اعتبارات پیش بینی می شود ۵۴۸ اشتغال جدید در بخش کشاورزی ایجاد شود.

تبسمی هدف از اعطای این تسهیلات را  تولید و اشتغال بخش کشاورزی در راستای افزایش تولید، ایجاد فرصت های شغلی و تثبیت اشتغال از طریق حرکت از کشاورزی سنتی به کسب و کار کشاورزی با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش و همچنین توسعه کشاورزی قراردادی ذکر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز