خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر به ایلنا خبرداد:

ساخت دیواره ساحلی پلدختر تا فرودین ماه/ بازسازی محور خرم آباد-پلدختر نیاز به زمان دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۷۸

فرماندار شهرستان پلدختر گفت: ساخت دیواره ساحلی پلدختر تا فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

حسن رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت راه ها و دیواره ساحلی شهرستان پلدختر، اظهار داشت: تاکنون پل ارتباطی بابازید که مسیر ارتباطی کرمانشاه به شهرستان پلدختر است وصل شده و همچنین پل روستاهای چم مهر و کیان آباد نیز بازسازی شده اند.

وی افزود: راه های روستاهایی نیز در این استان در حال ترمیم است که انشاالله به زودی رفع مشکل شوند.

فرماندار پلدختر گفت: اما محور اصلی خرم آباد -پلدختر برای تعمیر به بازه زمانی بیشتری نیاز دارد و بسیاری از مسیرهای این جاده دچار خسارت های زیادی شده است و هم اکنون تیم های راهداری در حال ترمیم این مسیر هستند که امیدواریم به زودی راه دسترسی به این جاده بازگشایی شود.

وی ادامه داد: مسئولان استانی برای بازسازی جاده خرم آباد-پلدختر در تلاش‌اند و اکیپ هایی از دیگر استان‌ها برای بازسازی به لرستان اعزام شده اند.

رضاییان به آخرین وضعیت دیواره ساحلی شهرستان پلدختر نیز اشاره کرد و افزود: این دیواره در حال حاضر در حال تکمیل شدن است و تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا فروردین ماه به اتمام می‌رسد.

وی گفت: شرایط و وضعیت دیواره ساحلی شهرستان پلدختر نسبت به گذشته در بحث وقوع سیلاب های احتمالی شرایط بهتر و مستحکم تری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز