خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

تولید مواد بهداشتی در 18 واحد صنعتی قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۴۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از آغاز تولید مواد بهداشتی در 18 واحد صنعتی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیسی قبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۵۰ مجوز خط تولید مواد ضدعفونی و ماسک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان صادر شده که از این میان ۱۸ مورد شروع به کار کرده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته برای شروع به کار خط تولید این واحدها، ۱۸۳ هزار لیتر مواد اولیه تامین شده و به این کارخانجات تحویل داده شد تا میزان تولیدات خود را افزایش دهند.

قبادی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی، یک هزار و ۸۳۰ کارتن اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی را تولید خواهند کرد، گفت: اقلام تولید شده با هدف تامین نیاز بازار در مراکز بهداشتی، تجهیزات پزشکی و داروخانه‌های استان قزوین توزیع خواهند شد.

وی با بیان اینکه مجوزهای صادر شده برای این خطوط از سوی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت تایید شده‌اند، گفت: با افزایش تولید ماسک و اقلام بهداشتی در استان و تامین نیاز شهروندان، مازاد تولید به استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

این مسئول به توزیع اقلام تولیدی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: هماهنگی لازم انجام شده تا فرمانداران، میزان نیاز شهرستان‌ها را به اقلام بهداشتی و ضدعفونی برآورد کرده و برای تامین آنها با استفاده از ظرفیت صنایع استان اقدام کنند.

 معاون اقتصادی استاندارخاطرنشان کرد: خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته، آمار تولید مواد ضدعفونی و ماسک در واحدهای تولیدی استان رو به افزایش بوده و قطعا میزان نیاز استان به این اقلام به زودی رفع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز