خبرگزاری کار ایران

خاوری مطرح کرد:

خسارت 12 هزار میلیاردی به زیرساخت‌ راه‌های لرستان در سیل اخیر/ تسریع در روند بازسازی محور خرم آباد-پلدختر

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۱۷

مدیرکل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان از محور خرم آباد-پلدختر بازدید و بر تسریع در روند بازسازی این محور تأکید و از مردم به‌عنوان راهداران واقعی یاد کرد.

به گزارش ایلنا، شعبانعلی خاوری که به‌ منظور بررسی خسارات سیل اخیر به جاده‌های استان سفر کرده بود، در بازدید از محور خرم‌آباد-پلدختر، اظهار کرد: در سیل اخیر خسارات زیادی به ابنیه فنی محور خرم آباد-پلدختر وارد شده است.

این مسئول بیان کرد: تمام تلاش سازمان راهداری بر این است که هیچ راه ارتباطی اصلی و فرعی مسدود نباشد و حتی‌المقدور با تکیه بر توان مجموعه، تردد را در همه محورها برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه راهداران واقعی، مردم هستند و همیشه یار و یاور راهداران بوده‌اند، افزود: با توجه به بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران و ناظران باتجربه در اجرای پروژه‌های بازسازی، انتظار می‌رود مشکلات مردم با سرعت بیشتری پایان یابد.

خاوری اضافه کرد: متاسفانه در سیل اخیر ۱۲ هزار میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش راه استان لرستان وارد شد.

مدیرکل ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: محور قدیم خرم‌آباد-پلدختر در سیل فروردین ماه نیز دچار خسارت زیادی شد که با پیگیری‌ها و تخصیص اعتبار توانستیم بازسازی موقتی از آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پل‌های آسیب‌دیده با سرعت زیاد در حال بازسازی و بهسازی هستند، اظهار کرد: این محور جز محورهای ترانزیت و استراتژیک کشور بوده و قطعا تمامی تلاش سازمان این است که هر چه سریعتر قسمت‌های آسیب‌دیده آن بازسازی شده و تردد در آن دوباره انجام شود.

خاوری در پایان از مردم خواست با صبوری، خادمان خود در راهداری را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز