خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان:

اعتبار سیلاب گذشته هنوز پرداخت نشده است/ کیفیت را فدای فشارها نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۰۹۴

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، گفت: هنوز وعده معاون رئیس جمهور برای اختصاص اعتبار ساماندهی نقاط اضطراری و اولویت‌دار رودخانه‌های استان با گذشت شش ماه محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا میرزایی در خصوص عملکرد طرح‌های لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های سطح استان، گفت: در سیل هفتم اسفند ماه سال جاری همه طرح‌های لایروبی و ساماندهی رودخانه‌های سطح استان که به کارفرمایی شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجرا شد، عملکرد خوب و بسیار مناسبی داشتند و در مناطق هدف، مانع خسارت به مراکز جمعیتی و تاسیساتی شدند که این یک موفقیت برای شرکت آب منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۸۰ کیلومتر از طول رودخانه‌های استان لایروبی شده و در ۲۴ بازه کاری مشغول ساماندهی هستیم، اظهار داشت: عملکرد مناسب طرح‌های لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها در سیل ۷ اسفندماه، نشان داد که ادامه کار لایروبی و ساماندهی سایر نقاط اضطراری و اولویت‌دار یک ضرورت انکار ناپذیر است که بایستی بدون فوت وقت تأمین اعتبار و عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، بیان کرد: در سفر بیست و سوم مهر ماه سال جاری نوبخت به لرستان و بازدید ایشان از مناطق سیل‌زده پلدختر، مقرر شد که مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان جهت ساماندهی ۱۲۷ نقطه اضطراری و اولویت‌دار رودخانه‌های استان به شرکت آب منطقه‌ای تخصیص داده شود، ولی با گذشت حدود ۶ ماه از تاریخ فوق هنوز این اعتبار ابلاغ نشده است.

میرزایی با بیان اینکه ما در ده‌ها نقطه در بستر رودخانه‌های استان مشغول فعالیت‌های مهندسی رودخانه هستیم، گفت: علیرغم فشارهای زیادی که به شرکت آب منطقه‌ای جهت انجام زود هنگام این پروژه‌ها وارد می‌شود، ما هیچگاه کیفیت کار را فدای فشارها نخواهیم کرد و کارها را با کمک ارکان پروژه‌ها با کیفیت مناسب و در فرصت باقی‌مانده به نحو احسن انجام خواهیم داد تا در سیل‌های آتی، پاسخگو باشیم.

وی در رابطه با میزان خسارات وارده به طرح ساماندهی روستای «چم وزیر» و خاکریز انحراف آب روستای «چم حیدر» گفت: کارفرمای پروژه ساماندهی رودخانه خرم آباد در روستای «چم وزیر» مدیریت بحران استان و کارفرمای خاکریز انحراف آب روستای «چم حیدر» کشکان اداره کل راهداری استان است و جزو پروژه‌های آن منطقه‌ نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز