خبرگزاری کار ایران

برای پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت؛

پلمپ ۱۴ قلیان سرا و قهوه خانه در صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۰۷۷

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان صومعه‌سرا گفت: 14واحد قلیان سرا و قهوه خانه برای پیشگیری از ویروس کرونا در صومعه سرا پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا گفت: این قهوه خانه و قلیان سرا‌ها بعد از دریافت تذکر همچنان فعال بودند که با نظر مراجع قضایی و انتظامی پلمب شدند.

محمد نیک صفت با بیان اینکه گشت‌های بازرسی تذکرات، لازم را برای تعطیل کردن فعالیت به برخی صنوف می‌دهند، افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اکیپ‌های مشترک بازرسی از صنوف و اماکن عمومی بازدید می‌کنند.

وی گفت: به دلیل آمار بالای تعداد قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سرا‌ها در شهرستان صومعه سرا و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی احتمال شیوع ویروس کرونا در این اماکن بسیار زیاد است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا از ممنوعیت فعالیت برخی از واحد‌های صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: همه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ، گیم نت‌ها، قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌های صومعه سرا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

نیک صفت با بیان اینکه تعطیلی صنوف، ممنوعیت فعالیت‌ها و نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت همچنان ادامه دارد، گفت : مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی یا احتکار می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز