خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه همدان خبر داد:

کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در ۳ شهرستان همدان

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۰۳۹

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر کریم‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه انصارالحسین(ع) در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: طی عملیاتی اداره اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) ۲۰ هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در استان همدان کشف شد که این اقلام شامل الکل، استریل، ماسک، دستکش و ... بود که در شهرستان‌های همدان، نهاوند و ملایر بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضای اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین شهروندان برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند که به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات سپاه همدان با هماهنگی دستگاه قضایی کشف و توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، کریم‌پور خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود در این زمینه و احتکار اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم را به سامانه تلفنی ۱۱۴ اداره اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز