خبرگزاری کار ایران

مرتضویان مطرح کرد؛

استقرار اولین بیمارستان سیار در مجتمع نور شهر قم توسط سپاه + تصاویر

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۳۱

رئیس بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان با اشاره به استقرار اولین بیمارستان سیار در قم گفت: این بیمارستان با هدف تریاژ و تشخیص بیماران مشکوک به کرونا ویروس و با ظرفیت ۱۵۰ تخت خواب در مجتمع نور منطقه نیروگاه قم مستقر شد.

به گزارش ایلنا از قم، به نقل از بسیج، سید مرتضی مرتضویان رئیس بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در قم و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های این استان، بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی قم از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستور استقرار بیمارستان سیار در قم به بیمارستان شهید صدوقی اصفهان ابلاغ شد تا بخشی از نیاز درمانی قم را درمرحله تریاژ و تشخیص کرونا تامین کند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۴۰ کانتینر ۲۰ فوتی در مجتمع نور سازمان تبلیغات استان قم در حال استقرار است که شامل بخش‌های اورژانس، بستری، تحت نظر، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل و سی اس آر است.

مرتضویان همچنین ادامه داد: ظرفیت این بیمارستان سیار در حال حاضر ۶۴ تخت خواب است که می‌توان آن را تا ۱۰۰ تخت افزایش داد ودر صورت نیاز، با استفاده از ظرفیت مجتمع نور تعداد ۸۰ تخت خواب هم میتوانیم به این ظرفیت درمانی اضافه کنیم.

رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با اشاره به کمبود کادر درمانی قم گفت: کادر درمانی و خدمه بیمارستان شهید صدوقی اصفهان پس از استقرار کامل و پایان چینش بیمارستان سیار به قم آمده و آمادگی دارند به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی کنند.

بیمارستان سیار سپاه پاسداران در مجتمع نور منطقه نیروگاه قم در حال استقرار است و قرار است مرحله تریاژ و تشخیص بیماری کرونا را انجام دهد و در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی موارد خاص را بستری نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز