خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین :

بیمارستان صحرایی در قزوین امروز برپا می شود / راه‌اندازی این بیمارستان فقط برای احتیاط است

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۲۰

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بیمارستان صحرایی با ۴۵ تختخواب و با امکانات مجهز امروز- دوشنبه 12 اسفندماه- در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: با وضعیت ایجاد شده در کشور بر اساس تصمیم شورای تأمین و مدیریت بحران استان قرار شد امروز بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۴۵ تختخواب در استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین در حال راه اندازی است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان به ارزش ۲۰ میلیارد تومان دارای تمامی تجهیزات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی است و بدون نیاز به امکانات بیرونی می‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

مهدیخانی گفت: این بیمارستان مجهز، به راحتی قابل جابجایی است و در کمتر از ۵ ساعت برپا می‌شود و اگر نیاز شد می‌توانیم به سرعت به هر نقطه استان منتقل کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: تجهیزات این بیمارستان جامع و کامل است و هیچ نیازی به بیرون ندارد و دارای بخش‌های آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی، سی سی یو، اتاق جراحی و ژنراتور مستقل برق است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تاکید کرد: این بیمارستان صحرایی همچنین دارای ۷ کانتینر و یک چادر بادی بزرگ است و برای ارائه خدمات درمانی در هر نقطه بسیار مناسب است.

مهدیخانی گفت: این مکان خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد کرد و اگر لازم بود بیماران مراجعه کننده می‌توانند در آن بستری شوند و خدمات پزشکی دریافت کنند.

وی افزود: برپایی این بیمارستان به صورت احتیاطی است و امیدواریم نیازی به آن نباشد لذا از مردم انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی این روز‌ها در منزل بمانند، زیرا بهترین و امن‌ترین مکان در شرایط کنونی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز