خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد ؛

راه ارتباطی ۳۳ روستا مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۱۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ۴۴۴ روستای استان بازگشایی شده و عملیات برف روبی و بازگشایی ۳۳ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی با بیان اینکه هم اکنون همه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد، افزود: با تلاش راهداران سختکوش راه ۳۳ روستا نیز تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از قطع بارش برف راهداران با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی در اختیار خود موفق به بازگشایی راه ارتباطی ۴۴۴ روستایی شده‌اند، گفت: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه، محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل به مردم و مسافران خدمت می‌کنند.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از مردم خواست در سفر‌های زمستانی تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رحمتی افزود: ۲۰ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبار‌ها و راهدارخانه‌های استان برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز