خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق استان خبر داد:

بیش از 66 میلیارد تومان برای افتتاح طرح‌های تامین برق در قزوین سرمایه‌گذاری شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۴۸۶

۶۶.۹ میلیارد تومان جهت بهره برداری از 10 طرح تامین برق در استان قزوین تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید بهادیوند چگینی در  مراسم  ویدئو کنفرانس که در ساختمان مدیریت انتقال (واحد دیسپاچینگ) شرکت برق قزوین برگزار شد، گفت: برای افتتاح و بهره برداری از ۱۰ طرح تامین برق در قزوین ۶۶.۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری اختصاص یافته است.

 مدیر عامل شرکت برق استان با اشاره به این طرح‌ها افزود: توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع و روشنایی معابر، تامین تجهیزات و احداث پست ۲۰.۶۳ کیلوولت معلم کلایه رجایی دشت، تامین تجهیزات و احداث فیدر ۶۳ در پست ۲۳۰ البرز، تامین تجهیزات و احداث پست سیار فیدر ۶۳ حسین آباد، تامین و تعویض هادی پرظرفیت خط ۶۳ کیلوولت صنعتی رازی و تامین تجهیزات و اجرای فیبر نوری شهرک صنعتی لیا یک و ۲ از جمله این طرح‌ها بوده‌اند.

چگینی اضافه کرد: همچنین تامین تجهیزات و اجرای فیبر نوری واحد تولیدی هفت الماس، روستای باورس و شهرک مهرگان، تامین تجهیزات و اجرای فیبر نوری خط نیروگاه شهید رجایی و شهرک کاسپین و اصلاح و بهینه سازی فیدرهای ۲۰ کیلوولت پست اسفرورین اجرایی شد.

وی ادامه داد: اجرای فاز اول نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی بوئین زهرا به ظرفیت یک مگاوات، شروع عملیات اجرایی احداث خط چهار مداره ۶۳ کیلوولت در ورودی پست جهان آباد برای ورود و خروج خط دشتابی –البرز در پست جهان آباد، آغاز عملیات اجرایی احداث خط دومداره ۶۳ کیلوولت از خط البرز –جهان آباد تا پست البرز و شروع عملیات اجرایی تامین تجهیزات و اصلاح و بهینه سازی پست ۲۳۰ کیلوولت قزوین از دیگر طرح‌های اجرا شده برق رسانی در استان بوده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر از مجموع ۵۸۵ هزار و ۱۷۲ مشترک برق استان، ۴۶۸ هزار و ۸۱۹ مشترک خانگی، ۳۶ هزار و ۶۰۲ مشترک عمومی، پنج هزار و ۸۵۳ مشترک کشاورزی، چهار هزار و ۴۰۶  مشترک صنعتی، ۶۶ هزار و ۹۱۵ مشترک تجاری و ۲ هزار و ۵۷۷ مشترک نیز روشنایی معابر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز