خبرگزاری کار ایران

عبادی خبر داد:

جمع آوری بیش از هزار عدد قلیان در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۴۱۸

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از جمع آوری بیش از هزار عدد قلیان از واحدهای صنفی متخلف در شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ علی اصغر عبادی گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح گسترده و در مکان های عمومی و پر ازدحام به خصوص قلیانسراها و استعمال قلیان، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در یک اقدام ضربتی پاکسازی صنوف عرضه قلیان را در صنوف چایخانه ها و سفره سراهای و نوار ساحلی شهرستان بندر عباس اجرا کردند.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با هماهنگی و همکاری مرکز بهداشت در یک اقدام ضربتی از تعداد 87 واحد صنفی چایخانه و سفره خانه‌های سنتی و کافی شاپ های سطح شهرستان بندر عباس بازدید و در اجرای این طرح از تعداد 19 واحد صنفی تعهدات لازم اخذ وضمن ابلاغ اخطاریه پلمپ به تعداد 9 واحد از فعالیت تعداد 8 واحد صنفی متخلف با هماهنگی مراجع قضایی جلوگیری و هزار و 11 عدد قلیان غیر بهداشتی در سطح واحدهای صنفی جمع آوری شد.

این مسئول انتظامی استان با تاکید بر نظارت بیشتر و مستمر خانواده ها بر رفتار و رفت و آمد فرزندان خود، ادامه داد: کوتاهی والدین در این زمینه فرصت سوءاستفاده و سودجویی افراد فرصت طلب از جوانان را فراهم می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان به کلیه مدیران و متصدیان واحد های صنفی چایخانه، کافی شاپ و ... توصیه کرد که سلامت شهروندان جزو خط قرمز پلیس بوده و هر فرد یا افرادی، که به هر نحوی اقدام به مخاطره انداختن سلامت جامعه و شهروندان کند پلیس بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز