خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آرامستان کرمانشاه :

مردم پنجشنبه آخر سال از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۳۳

با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۹۸ و فرارسیدن پنجشنبه آخر سال و همچنین خطر شیوع کرونا ویروس، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های کرمانشاه ضمن احترام به سنت‌ها و رسومات از همشهریان کرمانشاهی خواست با عدم مراجعه به باغ فردوس و بهشت زهرا(س) در کنترل این ویروس به مجموعه‌های بهداشتی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام شیرین سخن رئیس سازمان آرامستان کرمانشاه اظهار داشت: در نظر داریم امسال و با توجه به خطر انتشار کرونا ویروس تردد در دو هفته پایانی سال ۹۸ را در آرامستان های کرمانشاه کنترل کنیم.

وی افزود: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجمع بر مزار درگذشتگان بزرگترین تهدید برای سلامت بازماندگان است و به همین دلیل باید تردد در دو هفته آخرسال بصورت محدود و کاملا کنترل شده باشد تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

حجت الاسلام شیرین سخن ادامه داد: در صورت مراجعه در جمعه غریبان و آخرسال به آرامستان‌ها از همراه آوردن کودکان، خردسالان و افرادی که ناراحتی‌های تنفسی دارند خودداری کنید و از توزیع مواد خوراکی با عناوین نذورات و خیرات خودداری شود.

وی یادآور شد: به مانند سال‌های گذشته از ورود وسائل نقلیه در این دو روز به محوطه آرامستان‌ها جلوگیری بعمل می‌آید و به دلیل خطر انتشار ویروس کرونا امکان بکارگیری خودروهای نقلیه عمومی مانند ون که سنوات گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت مقدور نیست.

وی با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست و شو و ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز