خبرگزاری کار ایران

فرماندار خواف مطرح کرد؛

تمام پرسنل معدنی خواف مداوم با دستگاه تب سنج رصد می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۲۷۳

فرماندار خواف گفت: در تمامی شرکت های معدنی دستگاه های تب سنج موجود است و پرسنل به صورت مداوم رصد کامل می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین سنجرانی در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا ویژه معادن و صنایع شهرستان خواف بیان کرد : انتظار داریم معادن بیشترین همکاری را با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان داشته باشند و نظارت کامل نسبت به پرسنل، رانندگان و تمامی کادر اداری در معادن صورت گیرد.

فرماندار خواف از آمادگی کامل در شهرستان جهت هر گونه مشکل احتمالی خبرداد و افزود: تمامی کادر پزشکی ،هلال احمر و نیروها امدادی در شهرستان در آمادگی کامل به سر می برند و از امروز در مبادی ورودی  وخروجی شهرستان تیم های پزشکی با دستگاه های تب سنج مستقر شده و از ورود هر گونه مورد مشکوک  به این ویروس در شهرستان جلوگیری خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در خواف ادامه داد: هم اکنون ۲۴ تخت در بیمارستان آماده و چند نقطه دیگر نیز در شهرستان آماده کرده ایم که در صورت ضرورت اگر با مشکلی روبرو شویم قابل استفاده باشد.

فرماندار خواف در مورد تعطیلی معادن نیز بیان کرد: معادن سنگان خواف همه گونه همکاری را با شبکه بهداشت شهرستان داشته باشند و در صورت تشخیص شبکه بهداشت و درمان شهرستان اگر ضرورتی باشد نسبت به تعطیلی معادن نیز اقدام خواهد شد.

وی افزود: در تمامی شرکت های معدنی دستگاه های تب سنج موجود است و پرسنل به صورت مداوم رصد کامل می شوند در صورت هر گونه علایم بیماری به پرسنل مرخصی با حقوق داده خواهد شد.

علی افکار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف هم به خبرنگار ایلنا گفت: همه باید در کنار هم با رعایت مسایل بهداشتی از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز