خبرگزاری کار ایران

کمک بیش از 55 میلیارد ریالی مردم بردسکن به کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۱۱۵

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت: مردم نو دست و خیر شهرستان بردسکن طی یکسال گذشته تاکنون بالغ بر 55 میلیارد ریال در تمامی سرفصل های این نهاد کمک کرده اند.

سید کاظم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، به بخشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده این نهاد در آستانه چهل و دومین سالگرد تاسیس این نهاد مقدس به فرمان امام راحل و به مناسبت آغاز جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کمیته امداد دومین نهادی بود که پس از پیروزی انقلاب تاسیس شد و تنها نهادی است که نام حضرت امام خمینی (ره)  برروی آن حک شده است.

وی در حوزه زکات گفت: تعهد شهرستان بردسکن در سال جاری یک میلیارد و 180 میلیون تومان بود که با اقدامات انجام شده دبیرخانه شورای زکات یک میلیارد و 50 میلیون تومان آن تحقق پیدا کرد و این شهرستان توانست بیش از 95 درصد تعهد زکات شهرستان را جذب کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن با بیان اینکه روزانه 150 نفر به کمیته امداد مراجعه می‌کنند گفت: بیش از 90 درصد آنها درخواست پرداخت تسهیلات اشتغال و کمک به حوزه معیشتی خود دارند.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 531 نفر تحت حمایت این نهاد در شهرستان هستند گفت: درمجموع 10 درصد جمعیت شهرستان بردسکن  در طول سال از خدمات این نهاد برخوردار می شوند و بنای ما براین است که بیشتر به محرومین روستاها به ویژه مناطق محروم  توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز