خبرگزاری کار ایران

غفوری به ایلنا خبر داد:

تمامی مدارس بردسکن در مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۸۶

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا تمامی مدارس این شهرستان با مواد شوینده ضدعفونی شده است.

غلامحسین غفوری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت:دراین باره ستاد پیشگیری از ویروس کرونا با حضور شورای معاونان و کارشناسان بهداشت تربیت بدنی این مدیریت تشکیل شد و  مبلغ 100 میلیون ریال برای خرید مواد ضدعفونی کننده به مدارس اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: تمامی 768 کلاس درس مدارس سطح شهرستان ضدعفونی شده است و مقرر شد  هر هفته دو بار تمامی کلاس‌ها و دیگر سطوحی که ممکن است دانش آموزان با آن ارتباط داشته باشند ضدعفونی شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن همچنین گفت: در جلساتی که با مدیران مدارس برگزار شد تاکید شد با توجه به تعطیلی مدارس هر روز یکی از پرسنل اجرایی  در مدرسه حضور داشته باشند و پاسخ والدین را بدهند.

غفوری عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از کرونا در بین دانش آموزان شهرستان شیوع پیدا نکرده است که می طلبد والدین مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند و از حضور آنها در بازار و دیگر مکان‌ها پرهیز کنند.

وی به تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: تعطیلی مدارس تا پایان تعطیلات نوروزی بستگی به تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در کشور که زیر نظر وزارت بهداشت می باشد دارد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن  عنوان کرد: اگرچه تمامی مدارس به لحاظ اقدامات پیشگیرانه ضدعفونی شده است ولی دانش آموزانی که علائمی همچون عطسه ، سرفه و تب را دارند والدین از رفتن آنها به مدرسه خودداری کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به جمعیت 300 نفری یک مدرسه  کنترل آنها در بحث  شیوع احتمالی کرونا بسیار سخت است ولی آموزش و پرورش تمامی تهمیدات لازم را دراین رابطه اتخاذ کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز