خبرگزاری کار ایران

معاون درمان علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

فراهم شدن امکان عیادت غیر حضوری مبتلایان به کرونا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۶۸

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فراهم شدن امکان عیادت غیر حضوری برای خانواده‌های نگران بیماران بستری دچار سندرم حاد تنفسی در بیمارستان شریعتی مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، شاپور بدیعی در این باره افزود: در حال حاضر بیماران دچار عفونت‌های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد بستری هستند که با برقراری امکان عیادت غیر حضوری بی قراری و دغدغه خانواده‌ها و همراهان آنان در این بیمارستان برطرف شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا کانکس‌هایی در محوطه بیمارستان شریعتی مشهد گذاشته شده است و همراهان بیماران در این  محل با بیماران ارتباط تلفنی و تصویری برقرار می‌کنند و از حال بیمارشان با خبر می‌شوند که این امر در آرامش خاطر و روحیه بیمار نیز موثر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام توسط همکاران ما در بیمارستان شریعتی مشهد، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت آی.تی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

از روز سی ام بهمن ماه تاکنون ۲۵۰ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در سامانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۱۲ شبکه بهداشت زیر مجموعه ثبت شده است که این افراد در بیمارستان بستری و برخی از آنان  بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون آزمایش کرونای ۱۹ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز