خبرگزاری کار ایران

تصادف شدید پژو ۲۰۶ با اتوبوس در بلوار امامت مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۶۱

رئیس ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان و نجاتگران سه ایستگاه به مصدوم سانحه رانندگی برخورد ۲۰۶ با اتوبوس در بلوار امامت مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سر آتشیار مرتضی باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید خودرو ۲۰۶ با اتوبوس و گرفتار شدن راننده خودرو در درون وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۳، ۵ و ۲۲ را به محل حادثه در بولوار وکیل آباد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به دلیل نامعلومی به شدت از پشت با یک دستگاه اتوبوس پارک شده در ایستگاه اتوبوس برخورد که منجر به گیر کردن راننده در درون وسیله نقلیه‌اش شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه ضمن رهاسازی راننده مصدوم وی را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس در محل دادند.

در این حادثه خوشبختانه راننده این خودرو آسیب جدی ندید و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز