خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

مجازات سختی در انتظار اخلال گران سلامت است

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۸۴۹

دادستان قزوین گفت: افرادی که در نظام سلامت اخلال ایجاد کنند مجرم و مجازات سختی برایشان درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی اظهار کرد:  بر اساس  نامه ارسالی از سوی دادستان کل کشور به وزیر بهداشت تاکید شده، کسانی که در نظام سلامت کشور اخلال ایجاد کنند علاوه بر اینکه مجرم هستند، جرم‌شان در حد محاربه نیز قابل مجازات است.

دادستان قزوین افزود: با توجه به  شرایط ویژه در کشور و شیوع ویروس کرونا که سلامت همه را به خطر انداخته و نیازمند مشارکت و همراهی همه گروه‌ها برای عبور از این وضعیت هستیم متأسفانه برخی سودجو و فرصت طلب دنبال منافع اقتصادی حاضر می‌شوند سلامت مردم را به خطر بیندازند که با این افراد با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

قاسمی تصریح کرد: انتظار این است همه فعالان عرصه توزیع اقلام بهداشتی، این اقلام را در اختیار مردم قرار دهند و دستگاه‌های متولی هم لازم است در این خصوص ورود کنند تا تخلفی صورت نگیرد.

وی یادآور شد: همچنین با ایجاد گشت‌های مشترک در استان و راه‌اندازی شعب ویژه رسیدگی بسرعت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

مقام قضایی استان از مردم خواست اطلاعات و اخبار مربوط به این حوزه را به سامانه پیامکی دادسرا به شماره ۰۹۳۹۲۶۵۸۰۰۶ اعلام کنند و بدانند برخورد دستگاه قضائی با محتکران و متخلفان سخت و بدون اغماض خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز