خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم :

بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در قشم ترخیص شدند/ بهبود هر سه بیمار کرونایی در جزیره

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۸۳

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اظهار کرد: بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم ترخیص شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دکتر حمیدرضا بهزادی عنوان کرد: افراد ترخیص‌شده با حال‌عمومی کاملا رضایت بخش، بیمارستان را به مقصد منازل خود ترک کردند و امیدواریم با رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی هر روز شاهد افزایش سلامت مردم در برابر این بیماری باشیم.

وی اضافه کرد: در این مدت ۳ مورد مثبت مبتلا به کرونا در قشم هم ثبت شده است، هر سه نفر این افراد مسافران استان قم بودند که پس از بستری و انجام معاینات مورد نظر، با سلامت جزیره قشم را به سمت شهر و دیار خود ترک کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از همه ساکنان جزیره خواست با رعایت بهداشت شخصی و خودداری از ترددهای غیر ضروری به خارج از منزل، به سلامت خود، خانواده و اجتماع و در نهایت عبور هرچه زودتر از این بیماری کمک نمایند. 

بهزادی موج غیرقابل تصور تبادل اطلاعات مربوط به بیماری کرونا و آمارهای نگران‌کننده در فضای مجازی را باعث افزایش استرس بین خانواده‌ها دانست و بیان‌کرد: یکی از نیازهای مهم برای تصمیم‌گیری در زمینه مقابله با ویروس کرونا، داشتن روحیه قوی است و لازم است همه ما اخبار این بیماری را از طریق مسئولان مرتبط دریافت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز