خبرگزاری کار ایران

مسئول آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان قزوین خبرداد:

توزیع 400 محلول ضدعفونی کننده برای متولیان سلامت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۶۸

مسئول امور آزمایشگاه‌های مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از تهیه و توزیع 400 محلول ضدعفونی کننده دست برای متولیان سلامت در استان قزوین خبرداد.

پدرام فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهارکرد: در مرحله اول 400 محلول ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل بر اساس دستورالعمل کشوری کرونا ویروس تهیه و در قالب پویش اجتماعی با عنوان"نه به کرونا" صورت گرفت.

مسئول آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان قزوین افزود: گروه هدف این پویش تمامی متولیان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت هستند که در این چارچوب می‌توانند با آموزش های  خود برای پیشگیری از این بیماری اقدام کنند.

فتاحی گفت: محلول‌های ضدعفونی کننده دست در بطری‌هایی با قابلیت اسپری به همت ، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین و با همکاری آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان قزوین تهیه و بسته‌بندی می‌شود که همچنان تهیه و توزیع آن به کارکنان مرکز بهداشت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهداشت فردی و شستن مرتب دست‌ها در پیشگیری از بیماری‌های ویروسی نظیر کرونا از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: از مردم انتظار داریم در زمان شیوع بیماری‌های واگیردار از دست دادن و روبوسی با یکدیگر پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز