خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان ابلاغ کرد:

مراکز اقامتی قزوین از پذیرش مسافر جدید خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۴۹

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: همه مراکز اقامتی باید از پذیرش مسافران جدید و همچنین واحدهای پذیرایی از ارائه خدمات حضوری مانند توزیع غذا به طور جدی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی اظهار کرد: با توجه به مصوبات کارگروه استانی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا درباره ضرورت اجرای تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع این ویروس در استان، همه واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، سفره‌خانه‌های سنتی، کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها ملزم هستند تا اطلاع ثانوی از دادن خدمات حضوری در محل پذیرایی خودداری و برای پخش غذا صرفا به صورت بیرون‌بر اقدام کنند.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان افزود: همچنین بر اساس مصوبه این کارگروه همه واحد‌های اقامتی استان ضمن ارائه خدمات مناسب با رعایت تمام ضوابط بهداشتی و پیشگیرانه به میهمانان پذیرش شده تا زمان خروج از واحد، باید از پذیرش مسافر جدید خودداری کنند.

خزائلی ادامه داد: دستورالعمل ابلاغ شده از سوی معاونت گردشگری کشور با هدف پیشگیری ازشیوع واحتمال ابتلای گردشگران داخلی وخارجی به ویروس کرونا تدوین شده واجرایی شدن آن در تمام تاسیسات گردشگری استان مورد تاکید است.

وی یادآور شد: به منظور نظارت بر نحوه اجرای اقدامات پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید‌های ویژه تیم نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه از این مراکز در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز