خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

تمام دستگاه ها وظایف خود را برای مقابله با ویروس کرونا انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۹۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا گفت: همه دستگاه های اجرایی باید وظایف خود را برای مقابله با شیوع کرونا ویروس و حفظ سلامت مردم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا افزود: شهرداری کرمانشاه با همکاری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی محله های پرجمعیت، کم برخوردار و بازارچه های حاشیه نشین را در اولویت ضدعفونی قرار دهند.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه به لزوم حضور نیروهای هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی باید در فرودگاه، ترمینال و راه آهن اشاره کرد و بیان داشت: انجام تست های تب سنجی به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه به همراه ارائه خدمات آموزشی بسیار مهم است و با حضور نیروهای آموزش دیده این کار انجام خواهد شد.

الهی تبار تصریح کرد: آبفا شهری و روستایی با جدیت موضوع قطعی آب برخی محله ها و روستاها را پیگیری نمایند و با توجه به نیاز مردم به رعایت بهداشت فردی و انجام توصیه های بهداشتی مشکل مردم را رفع کنند.

وی وظایف شهرداری در حوزه بهداشت شهری و ارائه خدمات به مردم را در اماکن عمومی یادآور شد و خاطرنشان ساخت: شهرداری در انجام عملیات ضدعفونی محله ها و اماکن عمومی با نظارت ناظر تخصصی مرکز بهداشت اقدام نماید و ضرورت دارد که نانوایی ها نیز ساماندهی شوند و برای اخذ وجه حتماً نیروی جداگانه در محل حضور داشته باشد.

وی در ادامه خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در فروشگاه های زنجیره ای برای رعایت اصول بهداشتی در این مراکز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز