خبرگزاری کار ایران

بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا صورت گرفت؛

آغاز عملیات ضد عفونی معابر و بوستان‌های شهر لامرد/ اقدامات پیشگیرانه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۴۵

با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی کردن بوستان‌ها، خیابان‌ها و اماکن شهری و محیط کاری و صنعتی در شهر لامرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، شهرداری لامرد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر لامرد را آغاز کرد.

عملیات ضدعفونی کردن بوستان های سطح شهر لامرد امروز ظهر (یازدهم اسفند) آغاز شد. 

طبق برنامه‌ریزی و اطلاعیه صادر شده از سوی شهرداری لامرد، ضد عفونی معابر، خیابان‌ها، اماکن عمومی، خودپردازها و جایگاه سوخت امشب (ساعت 23) انجام می شود.

شهرداری لامرد با صدور اطلاعیه ای از شهروندان و بازاریان درخواست کرد در زمان انجام عملیات ضدعفونی، ضمن بسته‌ نگه داشتن فروشگاه خود و خودداری از ترددهای غیر ضروری با نیروهای شهرداری همکاری کنند.

لازم به ذکر است در شهرستان لامرد مطابق دستور شبکه بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه این شهر هفته گذشته برگزار نشد.

به گفته محمد احمدی (رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد)؛ تاکنون مورد مبتلا به ویروس کرونا در لامرد شناسایی نشده است.

براساس این گزارش، طبق دستور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز ساعت کاری کارمندان منطقه ویژه لامرد از اوایل هفته جاری به ۸ صبح تا ساعت ۱۴ تغییر پیدا کرد.

ضدعفونی کردن محل کار کارکنان و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، تعطیلی رستوران، توزیع بروشور آشنایی و مقابله با این ویروس در میان کارکنان صنایع و ثبت دستی ورود و خروج توسط واحد حراست از جمله اقدامات به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بود.

در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب نیز با توجه به اهمیت حفظ سلامت کارکنان تا اطلاع ثانوی استفاده از دستگاه ثبت اثر انگشت ممنوع اعلام شد و ورود و خروج به صورت دستی توسط واحد حراست ثبت می گردد.

ضد عفونی کردن مداوم و مستمر محیط کاری و آسانسور و سطوح داخلی آن، تغییر ساعت کاری شرکت از ساعت ۸ صبح تا ۱۳، ممنوعیت ورود پیک‌جهت آوردن غذا، نامه و …(درصورت محرمانه بودن بسته‌های ارسالی، همکاران گرامی شخصا به نگهبانی جهت دریافت مراجعه فرمایند)، استفاده از ظروف و قاشق و ‌چنگال یکبار مصرف در صورت نیاز و رعایت دیگر اصول بهداشتی اعلام شده توسط ستاد پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (واقع در منطقه ویژه لامرد) برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس گزارش شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز