خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

سم زدایی و ضدعفونی مرز دوغارون تایباد توسط نیروهای ارتش

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۳۲

معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام گفت: در عملیاتی جهادی، مرز دوغارون شامل اماکن، معابر و خودروهای ورودی و خروجی گمرک در راستای جلوگیری از شیوع وگسترش ویروس کرونا در سطح کشور توسط تیپ ۳۸ زرهی تربت جام، ضدعفونی شد.

سرهنگ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: ارتش یک نیروی مردمی و برگرفته از همین مردم است، لذا در جهت سلامتی عمومی هر اقدامی که نیاز باشد، انجام خواهد داد.

معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با اشاره به اهمیت سلامت مرز دوغارون افزود: این معبر رسمی به عنوان یک دروازه ورودی به کشور بسیار حائز اهمیت است، از آنجا که روزانه تعداد زیادی مسافر خارجی و کامیون‌های ترانزیت از این گذرگاه تردد می‌کنند، سم زدایی در راستای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا مهم است.

وی مطرح کرد: در این جهت تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در یک اقدام جهادی خودرویی را مجهز به ابزار سم‌زدایی کرده و طی عملیاتی مرز دوغارون را ضدعفونی کردند.

در ادامه این گفت‌وگو فرماندار تایباد گفت: عملیات پیشگیرانه مانند سم زدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در سطح تایباد توسط ستاد بحران این شهرستان در حال انجام است.

محسن سیاح بیان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبت مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده و موارد مشکوک بلافاصله تحت آزمایش قرار گرفته و نتیجه منفی اعلام شده است.

وی مطرح کرد: گمرک دوغارون بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) دومین مرکزی است که به دوربین حرارت سنج مجهز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز