خبرگزاری کار ایران

صادقی به ایلنا خبر داد:

ضدعفونی تمامی اماکن عمومی شهر بردسکن برای مبارزه با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۲۷

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی بردسکن گفت: به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا تمامی اماکن عمومی شهر بردسکن ضد عفونی شد.

مجتبی صادقی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: طبق برنامه ریزی ستاد بحران شهرداری بردسکن تمامی پارک‌ها ، وسایل بازی پارک ها ، سرویس های بهداشتی عمومی ، نیمکت ها ، ایستگاه های تاکسی سطح شهر ، تاکسی ها ، ورودی بانک‌ها ، ایستگاه ها و ماشین آلات آتش نشانی به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اقلام مورد نیاز از قبیل موتور سمپاش و سمپاش دستی، لباس ها و تجهیزات مخصوص، مواد ضدعفونی جهت مقابله با گسترش کرونا ویروس تهیه شده و پس از تجهیز اکیپ های ضدعفونی تمامی بوستان ها شامل وسایل بازی و نیمکت ها و سرویس های بهداشتی ،پایانه مسافربری و محل اداری شهرداری بردسکن ضد عفونی می شود.

وی تاکید کرد: سلامت آحاد مردم عزیز و ارتقا شاخص های بهداشتی از طریق پیشگیری و با استفاده از راهکارهایی چون ضدعفونی کردن اماکن عمومی یک موضوع بسیار مهم بشمار می رود که در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

محمد حسین مدیح شهردار بردسکن نیز گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه بنرهایی در سطح شهر نصب و آموزش های لازم به شهروندان داده شده و با نصب برچسب هایی در محلی که امکان وجود یا گسترش ویروس وجود داشته هشدار های لازم را داده ایم.

وی با اعلام آمادگی شهرداری بردسکن جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان بردسکن در خصوص مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: نباید زحمات پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند و شبانه روزی به بیماران ارائه خدمت می کنند نادیده گرفته شود و بنده به نوبه خودم و به نمایندگی از مجموعه شهرداری بردسکن قدر دادن زحمات این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز