خبرگزاری کار ایران

بدلیل تعطیلی‌های پیاپی مدارس انجام می‌شود؛

احتمال افزایش سال تحصیلی 99-98 تا خرداد سال آینده

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۵۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از احتمال افزایش سال تحصیلی 99-98 تا خرداد ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، شیخ الاسلام در برنامه گفت وگوی خبری سیمای مرکز قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در قم و تعطیلی مدارس از اول اسفند گفت: سال تحصیلی فعلی احتمالا تا خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

وی همچنین از احتمال تعطیلی مدارس استان تا پایان هفته جاری هم سخن گفت و افزود: با توجه به تعطیلی‌های پیاپی مدارس، دانش آموزان باید با همت والدین روزانه چهار تا پنج ساعت از وقت خود را برای مباحث آموزشی اختصاص دهند.

شیخ الاسلام به برنامه های شبکه آموزش سیما با همکاری وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها شامل تدریس همه مقاطع تحصیلی می‌شود ضمن آنکه مدیران اکثر مدارس استان، با راه اندازی کانال در فضای مجازی، مباحث آموزشی را به دانش آموزان خود منتقل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از طراحی آزمون های آنلاین هم خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی پیاپی مدارس که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا صورت می‌پذیرد آزمون‌ها نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: همه دانش آموزان برای رفع اشکالات درسی خود نیز می‌توانند در ساعات اداری با تلفن 37715045 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز