خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

تولیدات 3 واحد صنعتی در قزوین به تولید ماسک تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۰۵

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: 3 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین به منظور تامین نیاز بهداشتی استان از هفته آینده ماسک تولید می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  حمیدرضا خانپور اظهار کرد: در پی تأمین نیاز مردم استان و سایر هموطنان به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، خط تولید سه واحد صنعتی برای تولید ماسک بهداشتی تغییر یافت.

 مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: تولید ماسک بهداشتی معمولی و فیلتر دار در این سه واحد با راه اندازی کامل ماشین آلات مربوط به این محصول، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

خانپور بیان کرد: با اقدامات انجام شده زمینه افزایش تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده‌ها در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین مهیا شده و این واحدها هم اکنون در سه شیفت کاری نسبت به تولید مواد شوینده اقدام کرده اند تا نیاز بازار را تأمین کنند.

وی تصریح کرد: کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرک‌های صنعتی و کنترل وضعیت سلامت کارکنان واحدهای صنعتی از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: محیط شهرک‌ها و داخل واحدهای تولیدی نیز به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز