خبرگزاری کار ایران

سارق زن نما در تایباد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۶۸

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد گفت: شب گذشته یک سارق که با پوشش چادر زنانه در خیابان خیام این شهر اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ رمضان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: در پی گزارش‌هایی مبنی بر چندفقره سرقت در این منطقه، ماموران تجسس کلانتری 11 این فرماندهی وارد عملیات شدند و این سارق زن نما را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم با پوشیدن چادر زنانه محتویات داخل خودروهای پارک شده در خیابان را سرقت می‌کرد که با هوشیاری پلیس به دام افتاد.

سرهنگ رجبی بیان کرد: سارق در اعترافات خود به پنج فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد .

وی سارقان خودرو را به دو گروه حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای تقسیم کرد و گفت: سارقان غیرحرفه‌ای، با استفاده از فرصت به‌ دست آمده وسایل نقلیه‌ای را که فاقد لوازم و تجهیزات ایمنی مناسب بوده و یا در مکان خلوت پارک باشند به سرقت می‌برند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد با تاکید به شهروندان، مطرح کرد: از پارک اتومبیل خود در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند اکیدا خودداری و خودرو را با در  باز یا شیشه‌های پایین و بعضاً قرار داشتن سوئیچ بر روی آن پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز