خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورا خبر داد ؛

تشکیل ستاد ویژه در شهرداری برای اقدامات پیشگیری از کرونا در شهر تبریز / با پیمانکاران خدمات شهری متخلف برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۳۳

دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز گفت: اقلام و آموزش‌های مقابله با ویروس کرونا در مناطق کمتر برخوردار شهر هم ارائه می شود.

کریم صادق‌زاده تبریز در گفت وگو با ایلنا،گفت: با تشکیل ستاد ویژه در شهرداری تبریز اقدامات بیشتری را برای نظارت در سطح شهر و فضاهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا خواهیم داشت که البته این اقدامات از هفته پیش آغاز شده اما از امروز، ویژه‌تر انجام می شود.

صادق‌زاده افزود: هفته گذشته در چند محور از اقدامات پیشگیری برای مقابله با کرونا در شهر تبریز اشاره و آن ها را شهردار تبریز به مسولین ذیربط ابلاغ کرده، در همین راستا طی هفته گذشته تلاش فوق العاده ای برای ضدعفونی کردن فضاهای عمومی پر تردد و مورد استفاده مردم که احتمال سرایت وجود دارد، صورت گرفت، از جمله ضدعفونی مرتب اتوبوس ها، ترمینال و مترو، ایستگاه های پسماند، تاکسی ها با همکاری تاکسیرانان، خودروهای حمل پسماند و زباله و سرویس های بهداشتی سطح شهر؛  پایانه های مسافربری هم اقدامات ویژه ای را برای این موضوع برنامه ریزی کردند و مرتب مراقبت های لازم را انجام می دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: با توجه به شرایط موجود این هفته اقدامات پیشگیرانه و آموزشی را به سطح بیشتری توسعه و افزایش خواهند داد و آمادگی همکاری در زمینه های مورد نیاز با ستاد ویژه مقابله با کرونا در استان را داریم که البته شهرداری هم در این ستاد فعال است.

رئیس فراکسیون‌کارگری شورای اسلامی شهر تبریز خاطر نشان کرد: همه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری ملزم به رعایت موارد پیشگیرانه هستند و معاونت خدمات شهری نظارت می کند که در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه همه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری ملزم به رعایت موارد پیشگیرانه و تحویل بسته های بهداشتی به پاکبانان و سبز بانان برای مقابله با کرونا هستند افزود: معاونت خدمات شهری نظارت می کند و با پیمانکاران متخلفی که نکات را رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز همچنین گفت: معاونت فرهنگی شهرداری تبریز برای آموزش و توزیع اقلام در شهر برای افرادی که ممکن است از این آموزش ها دور باشند یا امکان تهیه کردن ابزارهای لازم برای مقابله را ندارند مانند مناطق کم برخوردار، بررسی های لازم را انجام داده و اقدامات موثری گ انجام داده اند.

صادق‌زاده تبریزی در پایان یادآور شد: در روزهایی که همه ما مراقب خودمان هستیم باید مراقب همدیگر هم باشیم. در این راه با مشارکت مردم پیش می رویم و همه با هم با افزایش تاب آوری بر این شرایط غلبه می کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز