خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبرداد:

توزیع بیش از هزار بطری اسپری ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۶۸

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از توزیع اسپری گندزدایی و ضد عفونی کننده در میان تاکسیرانان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ستاد پیشگیری و مقابله با این ویروس در سازمان تاکسیرانی تشکیل شد که در خصوص ناوگان تاکسیرانی، کارکنان سازمانی و همچنین جایگاه های سی انی جی تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین افزود: بر اساس تصمیم این ستاد، در روز جمعه 9 بهمن تعداد هزار و سیصد بطری اسپری گندزدایی و ضدعفونی کننده در اختیار مسئولین خطوط و ایستگاه های تاکسی قرار گرفت تا در میان تاکسیرانان خطی توزیع شود و توزیع هزار بطری دیگر از این محلول در میان تاکسی های گردشی در دستور کار قرار دارد که این روند تا پایان هفته در میان دیگر تاکسی های ناوگان ادامه خواهد یافت.

عرشیان تصریح کرد: در بخش سازمانی مقرر گردید توسط واحد انتظامات، دست مراجعین و تاکسیرانان در بدو ورود به سازمان به اسپری ضدعفونی کننده آغشته شود و علاوه بر این، توزیع ماسک و دستکش بین کارکنان سازمان نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جایگاه‌های سی ان جی از مکان های پرتردد است، نصب بنرها و علائم اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا در این جایگاه ها در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم رانندگان و تاکسیرانان با عمل به این توصیه ها، ضریب ایمنی خود در مقابله با این بیماری را افزایش دهند.

این مسئول اظهار کرد : توجه شهروندان گرامی را به این نکته جلب می کنیم که در جایگاه های سی ان جی عمل سوختگیری فقط از طریق متصدی و اپراتور انجام می شود و از تاکسیرانان و شهروندان خواهشمندیم از برداشتن و دست زدن به نازل ها اکیدا خودداری کرده و به جای پرداخت نقدی، هزینه سوخت‌گیری را از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین در پایان بیان کرد: امید است با رعایت توصیه های ایمنی در محیط کار و منزل، بتوانیم بر این ویروس خطرناک غلبه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز