خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ادامه آزاد راه همت در البرز تا پایان سال به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۵۴

استاندار البرز گفت: ادامه آزادراه شهید همت در البرز که یکی از مطالبات اصلی مردم است با تاکید دولت و پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز که روز یکشنبه صورت گرفت، با بیان اینکه با اهتمام و تعصب ویژه ای در مسیر تحقق خواست و دستور رییس جمهور مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه های راه سازی البرز، افزود: بر این اساس و طبق ماموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال داشتیم و این مسیر پس از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رئیس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مهمترین دغدغه دکتر روحانی رییس جمهور محترم، تکمیل پروژه های راه سازی کشور است و این امر در البرز به دلیل حجم بالای ترافیک ملی از سوی ایشان مورد تاکید ویژه ای قرار دارد.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز نیز که یکی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

شهبازی گفت: همچنین پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد نیز پس از سال ها انتظار و مدت ها توقف در دی ماه امسال با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

وی افزود: در این میان پروژه های راه هشتگرد-طالقان، آزادراه چرمشهر-آبیک، تعریض آزادراه تهران-کرج، پروژه کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و... با سرعت در حال پیشرفت است و روند فعالیت این پروژه ها به صورت مستمر و مداوم از رصد می شود.

استاندار البرز عنوان کرد: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نیز همراهی ویژه ای با استانداری البرز برای تکمیل پروژه های راه سازی استان و نیل به خواست رییس جمهور محترم مبنی بر کسب رضایتمندی، رفاه، آرامش و تسهیل در تردد مردم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز