خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین:

رودخانه یالیان در شهرستان البرز رفع تصرف می شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۱۹۸

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: رودخانه یالیان واقع در شهرستان البرز که بر اثر احداث جاده قطع شده بود، بازگشایی و رفع تصرف می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت اله مهدیخانی در بازدید تخصصی از وضعیت رودخانه یالیان اظهار کرد: در بازدید هفته گذشته، مشخص شد که وضعیت رودخانه یالیان در شهرستان البرز مناسب نیست که مقرر شد، با اقدام شرکت آب منطقه‌ای و همکاری راهداری، پلی بر روی مسیر کمال آباد به آبیک احداث شود.

مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: با این کار انتهای رودخانه یالیان که بر اثر احداث جاده قطع شده بود، بازگشایی و رفع تصرف می‌شود و رودخانه یالیان به شاخه کوچار متصل خواهد شد.

مهدیخانی اضافه کرد: با توجه به وضعیت رودخانه‌های استان و تجربه سیل فروردین ماه و همچنین با توجه به دستور بازرسی و لایروبی مسیر رودخانه‌ها که به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است، کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه که می‌تواند منجر به وارد آمدن خسارات جانی و مالی به زیرساخت‌ها و جان و مال مردم شود، از جانب هر ارگانی که باشد؛ پذیرفته نخواهد بود.

وی بیان کرد: با نزدیک‌شدن به فصل بهار و احتمال وقوع بارش‌های فصلی شدید و بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها، بازدید‌های دوره‌ای از وضعیت رودخانه ها، مسیل ها، پل‌ها و کانال‌ها در استان در حال انجام است و عملیات لایروبی و بازگشایی مسیر‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز